Wat fijn dat er zoveel mensen waren gekomen op het Sint Martinusfeest. Er zijn heel veel mooie foto’s gemaakt maar deze van Jo Smeets zijn echt de moeite waard. Kijk maar eens wat voor een prachtige foto’s hij gemaakt heeft, geniet ervan en Jo, hartstikke bedankt!


Nieuws
Naast Bobo is Itta ook in beeld
De nieuwe fietsbrug gaat de BoBobrug heten. Die naam verwijst enerzijds naar de wijken Borgharen en Boschpoort maar anderzijds ook naar de Frankische krijger, Bobo,

