Al weken komt de krant van dagblad De Limburger door de week na 7 uur en op zaterdag na 8 uur in de brievenbus. De Limburger schrijft:
Onze excuses dat uw krant te laat bezorgd is. Momenteel loopt er bij u in de wijk geen vaste bezorger. Vanuit omliggende wijken nemen de bezorgers uw wijk over om de bezorging alsnog te verzorgen. Dit doen zij nadat zij hun eigen wijken hebben gelopen. Hierdoor kan het zijn dat de komende tijd de krant na 7.00 uur bezorgd gaat worden. Wij vragen hiervoor uw begrip. Uiteraard doen wij onze uiterste best om het ongemak zoveel mogelijk te reduceren. Het is belangrijk voor u en voor ons dat u uw bezorgklacht aan ons doorgeeft.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Zij vragen dus dat wij onze bezorgklacht willen doorgeven. Hoe doen we dat dan?
- Ga naar de website van De Limburger.
- Log in met uw inloggegevens.
- Ga helemaal onderaan op de website en klik op krant niet bezorgd
- Klik op Hoe geef ik mijn bezorgklacht door?
- Klik op Hier en geef aan wanneer de krant de laatste week te laat bezorgd is.
Omdat we toch iedere keer een krant krijgen, ontvangen we derhalve geen vergoeding als de krant later bezorgd wordt. Toch willen we u vragen om klachten in te dienen zodat ze weten dat we het dagblad op tijd willen hebben.
9 reacties
Waar bestellen de krant af
Mer de regelmaat van de klok is geen bezorginf
Hallo Jack,
Op de website van de Limburger kun je de krant afbestellen. Succes.
Wat een k.t reacties mss de bezorgers beter betalen krijgen jullie bezorgers genoeg.
Mss.helpt het als we de helft van het abonnement geld terug boeken, krijgen ook de krant VEEL LATER
Hallo Frans en Nettie,
Voor alle duidelijkheid: wij verzorgen de bezorging niet en hebben ook niets ermee te maken wat de bezorgers krijgen. We hebben alleen aangegeven hoe men klachten in kan dienen tegen de Limburger. Welke acties de abonnees zelf uivoeren is ter verantwoording van die abonnees. Succes.
Abonnementsperiode 21.07 tot 20.08 is betaald op 24 juli. Vandaag krijg ik een aanmaning in de brievenbusbus. Hoe dan?? Is die betaling na 6 dagen nog niet verwerkt.
Daarbij hebben ze 3 jaar lang gewoon maandelijks kunnen incasseren.
Wat een klantvriendelijke krant
goede morgen
Ook ondergetekende heeft dezelfde klacht over de bezorging v.d. krant!
iedere dag veel te laat!! vaker gebeld maar er is geen oplossing blijkbaar.
Soms 2 kranten in de bus !! Een oude krant van de dag tevoren en de nieuwe krant.
Dit kan echt niet.
Hallo Miep,
Ja, ook wij kunnen niets anders doen als alleen maar klagen, klagen en nog eens klagen. Succes ermee.
Na 7 en na 8 uur is een understatement maandag tm vrijdag mogen we al zeker 3 weken blij zijn als we hem rond 10.00 – 10.30 uur hebben en op zaterdag krijgen we hem tussen 12.00 – 12.30 uur, maar we moeten wel volledig abonnementsgeld betalen. Op telefonische klachten wordt greageerd met ‘ we kennen het probleem en doen onze best om een nieuwe bezorger te vinden’. Ik zie echter nergens op de social media een vacature staan.
Hallo Ans,
Ja dat klopt, daarom roepen we iedereen op om klachten in te dienen zodat ze weten dat we het niet ermee eens zijn. Het enige dat we kunnen doen om hen duidelijk maken dat we het niet ermee eens zijn. We hopen dat het klagen helpt.