Foto van Dorpsraad Itteren

Dorpsraad Itteren

Vanaf maandag meer fietstijd naar Maastricht

Vanaf maandag meer fietstijd naar Maastricht

Vanaf maandag meer fietstijd naar Maastricht

Vanaf maandag moet u rekening houden met meer fietstijd naar Maastricht. Het fietspad achter Ankersmiot (Sibelco) wordt afgesloten en u zult via Borgharen moeten rijden. De organisatie van de Nieuwe Keersluis schrijft:

Toegankelijkheid Jaagpad

Door de sloopwerkzaamheden die, komende maandag 3 april starten, zal het jaagpad ten westen van het Julianakanaal naast het projectgebied uit veiligheidsoverwegingen afgesloten worden. Gedurende een periode van 7 weken zal zolang de sloopactiviteiten van de westelijke helft van de bestaande sluis bezig zijn dit jaagpad afgesloten worden.
Hierdoor zullen (brom-)fietsers en voetgangers gebruik moeten maken van de route via Borgharen.

Interessant artikel? Deel het!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email
WhatsApp

Reageren?

Anderen bekeken ook...